Велосипедне колесо складається з обода і велорезины: покришки і камери.
Задаючись питанням, як вибрати камеру для велосипеда, багато хто навіть не підозрюють про те, як багато видів камер існує. Вони відрізняються як виробниками, так і типом матеріалу, товщиною стінок, типом використовуваного ніпеля.
У більшості випадків пробиту камеру можна відремонтувати досить просто, проте велика кількість латок може впливати на формуне тільки відремонтованої камери, але і покришки. Це збільшує ймовірність повторного проколу. Прийнято міняти камеру, якщо на ній більше 3-х латочок, а шосейні камери взагалі не прийнято ремонтувати - занадто великий тиск.
Сучасна велосипедна камера - дуже надійна річ, яка може прослужити вам дуже тривалий термін, особливо в тому випадку, коли ви використовуєте велосипед лише для неспішних прогулянок і поїздок в магазин.
Вибір нової камери зводиться до підбору необхідного діаметра і ширини, які вказані на покришці. більш докладно про це можна почитати в статті "Велосипедні камери: розміри та маркування". Бажано також звернути увагу і на те, який використовується ніпель, що найбільш важливо для власників гірських велосипедів. На них часто зустрічаються не тільки велосипедні, але і автомобільні ніпелі. Зустрічаються також і так звані «французькі» ніпелі, які відрізняються тим, що куди краще тримають повітря, але при цьому мають більш складну конструкцію.
Автомобільний ніпель має більший діаметр і використовувати його можна не на всіх велосипедах, онако на сьогоднішній день це найпоширеніший у нас ніпель.
Взагалі візьміть собі за правило - завжди возити з собою в дальню поїздку або тримати вдома як мінімум одну запасну камеру, щоб у разі пробою швидко її замінити, а вже потім ремонтувати пробиту або їхати купувати нову.
Ваш велосипед повинен бути завжди готовий до поїздки.