Тросик - це частина системи перемикання швидкостей або механічних гальм, що відповідає за передачу керуючого впливів від велосипедиста до перекидкам ланцюга або гальмах.
Відрізняються по товщині самого троса і за розмірами головки.
Гальмівні трисики товщі і головка на них більше ніж на тросі для перемикання швидкостей.
Для гальм купуйте тільки гальмівні троси, а для перемикання передач - троси перемикання швидкостей і не плутайте їх між собою.
Один від одного вони відрізняються станом поверхні.
Більш гладка поверхня краще ковзає в сорочці і відповідно легше працює гальмо або перемикач передач.
Троси найкраще використовувати разом з сорочкою, всередині якої він проходить. Так трос служить довше і надійніше.
Боуден (bowden) або сорочка троса - це пластикова трубка з металевою обмоткою в якій захований сам трос.
Зазвичай для гальмівних тросів використовують сорочки з поперечним перерізом 5 мм В них металева обмотка, розташована всередині для кращого ходу троса, закручена по спіралі.
У боуденов тросів перемикання швидкостей – всередині проходять паралельні троси, створюють внутрішню оболонку з поздовжнім розтином 4 мм. Саме тому вони більш гнучкі, для легкості ходу троса.
Сорочки виготовляють різних кольорів, які підходять під колір самого байка. Їх виготовляють з різних матеріалів, роблять їх армованими або з металевим плетінням.