Однією з проблем, що виникають при поїздках взимку або в холодну погоду – замерзання кистей та пальців рук.
Вони мерзнуть тому що:
- їх постійно обдуває холодним вітром;
- вони довго знаходяться в одному і тому ж положенні;
- холод від залізного керма, гальмівних важелів передається на пальці та долоні;
Переконувати, що рукавички потрібні ми не будемо – життя і холод самі змусять їх надіти.
У цій статті ми розглянемо як можна захистити руки на кермі від холоду і вітру. Які варіанти вело-рукавичок існують і на що звернути увагу при їх виборі.
До речі, все, що тут описано, стосується не тільки любителів зимових велосипедних прогулянок, а й мотоциклістів. Адже вони ж їздять взимку на скутерах і мотоциклах, тримаючись руками за кермо.
Нагадаємо тільки, що зимові велоперчатки, так само як і літні, крім зігрівання рук:
- покращують хват керма,
- знижують вібрації, що передаються від переднього колеса на руки велосипедиста,
- захищають пальці та долоні при падінні.
Які є способи для захисту рук на кермі велосипеда взимку:
1. Звичайні зимові п'ятипалі рукавички
Тут все залежить від особистих звичок і фінансів.
Якщо у Вас є хороші шкіряні або якісь інші рукавички або рукавиці, в яких руки під час їзди не мерзнуть, управляти гальмами і перемиканням швидкостей можна, але грошей купити спеціальні зимові не вистачає – катайтеся спокійно в них і збираєте грошові знаки на майбутнє.
Якщо є бажання і гроші купити щось спеціально для велопрогулянок – розглянемо які є варіанти.
2. Спеціальні зимові Велосипедні рукавички, лижні рукавички, рукавиці для сноуборду
Вони можуть бути трьох -, чотирьох-і п'ятипалі.
На мій погляд, зручні трипалі рукавиці – з одним відділом для великого і двома відділами для інших пальців. Буде вказівний палец один або разом із середнім залежить від вашої звички як натискати гальмо: одним або двома пальцями. Таким чином, ваші руки в теплі, а у пальців хороша рухливість.
Радити, скільки пальців має бути: три, чотири або п'ять марно. Це кожен вирішує для себе сам в залежності від уподобань і зручності. Деяким тепліше та зручніше коли два або три пальці разом зігрівають один одного. Іншим звичніше в стандартних п'ятипалих. Ну а є любителі покататися в рукавицях – звичайних або для сноуборду.
У будь-якому випадку, перед покупкою надіньте обраний варіант, і, відчувши різницю, вирішите який вам зручніше.
Не потрібно купувати занадто теплі рукавички. Кисті, при активних поїздках, часто сильно пітніють, а мокрі рукавички – це прямий шлях до замерзлих рук.
Тканина повинна «дихати» та виводити вологу назовні. Можна використовувати окремі тонкі флісові рукавички як підкладку, де буде збиратися волога, щоб не сушити та не прати часто основні.
Якісні зимові моделі роблять багатошарові.
Вони складаються із зовнішнього вітрозахисного та вологозахисного шару і знімною флісовій підкладки. При цьому їх зовнішню і внутрішню частини можна носити окремо. До того ж, після покатушек їх так зручніше сушити.
На що звернути увагу при виборі зимових велоперчаток:
- Перш за все, краще вибирати водонепроникні рукавички.
- При примірці переконайтеся, що в них зручно рухати пальцями, управляти ручками перемикань швидкостей та гальмами.
- Краще купувати моделі зі спеціальним анти ковзаючим покриттям на долонях і пальцях, так як мокрий кермо може бути слизьким. Це можуть бути гумові або силіконові вкраплення, невеликі принти на внутрішній стороні долонь. Добре, якщо такі ж елементи також є на пальцях: великому, вказівному та середньому. Вони не дають їм зісковзувати з важелів перемикання швидкостей та ручок гальм.
- У наш час без смартфонів складно обійтися, а постійно знімати на холоді рукавички, щоб ним скористатися, не дуже зручно. Що б цього уникнути зимові велоперчатки робляться з накладками на пальці, що дозволяють користуватися сенсорними екранами. Для цього на них навіть наносять спеціальні мітки – палець на сенсорному екрані. Як, наприклад, на зображенні нижче.
- Добре, якщо у обраної вами моделі на зовнішній стороні великого пальця є м'яка прокладка, за допомогою якої зручно витирати піт або ніс. Хоча такі варіанти зустрічаються досить рідко, так що доводиться задовольнятися зовнішньою стороною рукавички.
Багато байкерів використовують ще один зручний та практичний варіант – лижні рукавички. Особливо, якщо ви не тільки велосипедист, але ще захоплюєтеся лижами або сноубордом.
Лижники та сноубордисти катаються в схожих умовах, так що їх перчатки та рукавиці можуть підійти велосипедистам і мотоциклістам.
Довжина манжет у велосипедних рукавичок.
У цьому питанні потрібно врахувати яку куртку носить велосипедист.
Якщо взимку ви катаєтеся в куртці з вільними рукавами, то краще брати рукавички з щільними манжетами, щоб вони легко ховалися в рукава куртки.
Якщо це куртка з облягаючими рукавами, то краще звернути увагу на вільні манжети або манжети з липучками, щоб їх можна було затягнути навколо рукавів куртки.
3. Спеціальні рукавиці для керма
Вони, до речі, використовуються не тільки на велосипедах, але і мотоциклах, скутерах, снігоходах та іншої техніки з кермом.
Ще їх називають: рукавиці-краги, рукавиці-чохли, мотоперчатки, універсальні рукавиці на кермо і т. д.
Китайці давно освоїли їх випуск.
Рукам в них дійсно тепло. Частина байкерів їздять в них взагалі без будь-яких рукавичок, але більшість все-таки одягає тонкі флісові.
Вони легко кріпляться на велосипедне або мотоциклетне кермо за допомогою змійки та липучок.
Роблять їх з неопрену, товщиною 5-6 мм.це матеріал з закритими порами, з хорошою тепло і гідроізоляцією. Волога відводиться природним шляхом-вони ж не герметичні, а тепло зберігається всередині.Розташування застібок і продуманий крій рукавиць надійно захищає руки від вітру, холоду, снігу та дощу..
При покупці цього девайса зверніть увагу, що вони бувають різних моделей для різних розмірів і типів рулів!
Ті хто «не шукає легких шляхів» може зробити такий захист для кистей рук самостійно з товстої фольгованої підкладки під ламінат або утеплювачів типу «Ізолайн».
Причому в цій саморобної захисту кистей фольговану сторону потрібно повертати всередину, щоб тепло рук не йшло назовні.
При використанні таких велорукавіц на кермі врахуйте дуже важливий нюанс: при падінні руки з них витягнути складніше, ніж просто відпустити кермо в звичайних рукавичках.
Тому вони не повинні дуже щільно облягати кисті рук. Кататися взимку по снігу потрібно акуратно, вчасно і заздалегідь гальмувати, особливо на слизьких ділянках. Бажано не забувати надягати велосипедний шолом.
Ще кілька порад щодо захисту рук велосипедиста взимку:
- Якщо можна, то кожні 15-20 хвилин міняйте хват рук. Добре якщо у Вас стоять роги на кермі. Якщо можливо, то зніміть руку з керма і потрясіть її, щоб розслабити м'язи, розігнати кров.
- сидіть на велосипеді правильно, так щоб на руки не припадав занадто велику вагу.
- Якщо руки все-таки замерзли, то зупиніться, розженете кров декількома круговими рухами. Долоні можна погріти під пахвами.
- Якщо рукавички мокрі – вони можуть погано зніматися. В цьому випадку їх найпростіше знімати, вивертаючи навиворіт.
- Якщо на пальцях або долонях з'явилися водянки – значить рукавички Вам не підходять.
- не забувайте прати рукавички – брудняться вони швидко.
- Якщо на рукавичках на тильній стороні є якісь світловідбиваючі елементи – це додатковий плюс ,щоб їх придбати. Взимку темніє набагато швидше, а додаткове позначення Вас на дорозі – приємний бонус.
Додатково можна почитати:
- Велосипедні окуляри для зимового катання
- Як гальмувати взимку на велосипеді. Які гальма краще
- Як вибрати велосипедний шолом
Коментарі