Нещодавно знайшли в гаражі Керівництво по експлуатації на Радянський спортивно-туристський велосипед "Спорт" (модель В542-01) знаменитого на весь колишній союз Харківського велосипедного заводу ім Г.і. Петровського від 1975 року.
Так і повіяло від неї дитинством і молодістю. Відразу нахлинули спогади...
На ті часи це був дуже хороший спортивний велосипед. кермо баранячі роги, 10 передач, шкіряне сідло, ободні гальма..... Коротше класний апарат.
Призначався як для спортивних змагань, так і для звичайних туристичних поїздок простою радянською людиною.
Зараз молоді в це складно повірити, але в советсое час в гонках на швидкість спортсмени брали участь на звичайних серійних моделях, а не на карбонових супер легких байках і не вставляли всередині рами хитрий електромоторчик, що б легше було крутити педалі.
А перемагали за рахунок сили і витривалості своїх ніг, вміння проходити віражі, обганяти суперника і працювати, працювати, працювати....
А скільки на ньому скоєно походів....
На сталеву раму, крім велосипедиста, вантажили ще 20 -30 кг рюкзаків, намети і, "організованим натовпом", в ліс, в гори, до моря.... А там свіже повітря, багаття, гітара, картопля, намети, дівчата....
І що найголовніше - цей вів і зараз, по закінченню більше 40 років ще нормально ганяє. Звичайно його чистили і обслуговували, але рама міцна і надійна як в молодості.
Коротше, вирішили відсканувати цю інструкцію і викласти на сайті, тим більше коли почитали її - виявилося, що там є чимало хороших ідей і порад.
Читайте, згадуйте, вчіться....
Керівництво по експлуатації на Радянський спортивн-туристичний велосипед" Спорт " В542-01 Харківського велосипедного заплави ім Г.і. Петровського в pdf-файлі (1.7 МБ).
На нашому сайті є окрема сторінка, на якій ми викладаємо інструкції (керівництва по експлуатації) на старі велосипеди. Переглянути її можна тут.
До речІ, знайшов якісне фото цього велосипеда на сайті veloretro. ru: https://veloretro.ru/pic.php?id=16
Коментарі
Мы согласны с Вами.
Историю нужно хранить и беречь.